Výlet do Saského Švýcarska

29.09.2014 15:00

Vybrala jsem pro děti tento výlet:

Saské Švýcarsko vlakem z Prahy. Skalní most Bastei, Kurort Rathen a Hřensko v barvách podzimu - 28.9.2014.

Vyjeli jsme s dětmi v 2,45hod. Student Agency od stanoviště u Grand hotelu v Brně směrem na Prahu. Pro dceru to bylo úžasné dobrodružství - noční výlet:-) Přijeli jsme v 5,15hod. do Prahy. V 6,45hod. jsme vyjížděli  vlakem Elefant směr Děčín a Ústí nad Labem do Bad Schandau do Sebnitz tzv. Saským Semmeringem - překrásnou krajinou s mosty a 9 tunely. Příjezd do Sebnitz v 9:41, v 10:15 výjezd autobusem kolem hradu Hohnstein na Bastei, příjezd v 11 hodin, pohodlně cca 10 minut ke skalnímu mostu Bastei. Pěšky jsme sešli do městečka Kurort Rathen, pak jsme jeli historickým lodním přívozem na druhý břeh,skoro hodinu a půl jsme strávili ve Světě železnic, který je největší v Evropě. Dcera byla na vrcholu štěstí, protože tam byly opravdu nádherné funkční modely vlaků, modely měst, hradů (zámek Moritzburk, kde se natáčely Tři oříšky pro Popelku), funkčí sestavy mlýnů, průplavy apod.. Pak jsme si dali ještě zmrzlinové poháry a v 15 hodin byl odjezd do Schöny, lodním přívozem do Hřenska, a odjezd do Prahy. Příjezd do Prahy byl v 19:09 a 20,30hod. jsme odjížděli opět Student Agency do Brna, kam jsme dorazili v 23,00hod. Super výlet:-)